Vrouwendag 2019

Vanaf het ontstaan van Stichting Bitja op 14 september 2010, hebben we al 8 vrouwendagen mogen organiseren, waarvan de laatste 2 keer in de Basiliek in Veenendaal (Wiltonstraat 56). Het aantal vrouwen die komen, is enorm gegroeid. We hopen nu 1.000 vrouwen te mogen verwelkomen.

Ook in 2019 zullen we hier weer een vrouwendag houden en wel op D.V. zaterdag 16 februari 2019.
Dit keer wordt het thema: LOSLATEN!

Vernieuwing
Ook als Bitja hebben we het één en ander los moeten laten, zoals de workshops. Het wordt volgens ons, naast het vaste programma in de grote zaal,  tijd voor iets nieuws.
Waarbij vooral ONTMOETING en ONTSPANNING voorop staan. Wij blijven de hele dag bij elkaar en wij hopen dat dit meer verbinding zal geven.

Na het ochtendprogramma komt er ruim de tijd om te eten en zal er daarna (op de dag zelf) een keuze gemaakt kunnen worden tussen bijvoorbeeld ontspannen napraten in ons café De Kletskop met je vriendinnen, aan een gespreksgroepje deelnemen voor wat verdieping, een wandeling maken die speciaal rond het thema is uitgezet,
je creatief uiten op papier, met pen of potlood en/of je even terugtrekken in onze speciale stilte- en/of gebedsruimte.
Uiteraard is er ook dan voor iedereen koffie en thee met iets lekkers. Het middagprogramma zal daarna in de grote zaal plaatsvinden.

Dit jaar vragen we  € 15,- per persoon inschrijfgeld.
We wilden onze 7e dag in 2017 gratis houden en toen bleek dat dit een succes was en we overvloedig over hadden, hebben we ook onze 8e dag vorig jaar gratis aangeboden.
De kosten die wij per persoon voor deze dag moeten betalen,  liggen rond de 25 euro. Door met sponsoring kunnen we dit beperken tot € 15,-.
Hiervoor krijg je een gehele dag aangeboden, inclusief koffie/thee met wat lekkers in de ochtend, een goodiebag en flesje water op je stoel, een compleet warme maaltijd inclusief drinken en een toetje, en in de middag opnieuw koffie/thee met iets lekkers.

En…. niet te vergeten…een cadeautje van ons bij het naar huis gaan.
Want we blijven doen wat we altijd doen, namelijk; jullie verwennen, bemoedigen en Gods gastvrijheid laten zien.

Wanneer je de € 15,- echt niet kunt missen, mag je ons mailen. Je meldt je dan niet aan via het inschrijfformulier op de site. Er zijn namelijk een aantal kaarten gratis beschikbaar, voor hen die het echt niet kunnen betalen.
We willen immers voor iedereen toegankelijk zijn en daar mag geld niet in beperken. En er zijn wat sponsoren die kaarten voor deze vrouwen willen betalen.

Schrijf je hier in voor onze Bitja vrouwendag van 2019!

Misschien ben jij wel nieuw? Misschien wil je een impressie krijgen van dat wat wij vorig jaar mochten betekenen voor de vrouwen? Dan kun je op onderstaand filmpje een indruk krijgen van het thema van vorig jaar. Dat thema was Goed genoeg voor Jezus!

Bekijk hier de proclamatie van de Bitja dag van 2018.

Bekijk hier de songtekst van het Bitja lied van 2018.

Wij ondersteunen:

Als stichting Bitja zijn we een non-profit organisatie. De opbrengst van alles wat we ophalen door het houden van onze... lees verder