GRATIS vrouwendag 2018

Vorig jaar was een feestelijk, maar ook spannend jaar voor ons. Het was onze 7e vrouwendag en op verschillende manieren werd duidelijk dat God wilde dat we de dag gratis zouden houden en zouden groeien tot maximaal 1000 vrouwen. Een verdubbeling van het aantal vrouwen dat normaal gesproken verspreid over 2 dagen kwam.

We verhuisden naar de Basiliek en verwelkomden meer dan 800 vrouwen die gratis deze dag volgden. Inclusief het eten en drinken, de workshops en de cadeautjes. We vertrouwen God, maar wat was het spannend. Het werd een prachtige dag.

Bitja vrouwendag 2018

Doordat de collecte in 2017 genoeg opbracht, konden we ook dit jaar de dag GRATIS aan jullie aanbieden. Er was ruimte voor 1000 vrouwen en deze ruimte hadden we volop nodig! De vrouwendag werd gehouden op zaterdag 3 februari 2018, weer in de Basiliek in Veenendaal (Wiltonstraat 56). Het was wederom een mooie dag, met als thema Goed genoeg!

Bekijk hier de proclamatie van de Bitja dag van 2018.

Bekijk hier de songtekst van het Bitja lied van 2018.

Wij ondersteunen:

Als stichting Bitja zijn we een non-profit organisatie. De opbrengst van alles wat we ophalen door het houden van onze... lees verder